تغییرات در شرکت سهامی خاص

تغییرات در شرکت سهامی خاص

در برخی مواقع برای تطبیق شرکت ها با تغییر و تحولات اقتصادی داخلی و خارجی انجام یک سری تغییرات نیاز است. شرکت های سهامی خاص هم از این قاعده مستثنا نیستند. از طرفی ممکن است اعضای شرکت در هنگام تاسیس و ثبت شرکت خود به یک سری موارد توجه لازم را نکرده باشند و پس از ثبت شرکت نیاز به ثبت تغییرات شرکت داشته باشند.
در هر صورت برای ایجاد هر نوع تغییراتی در شرکت های سهامی خاص ، به تنظیم یک صورتجلسه بعد از ثبت اعضای هیات مدیره نیاز است و البته مدارکی دیگر مانند آگهی تاسیس، روزنامه آخرین تغییرات شرکت و کپی مدارک شناسایی اعضای هیات مدیره نیز باید به اداره ثبت شرکت ها ارائه گردد.
برای آگاهی از هزینه ثبت تغییرات در شرکت و اقدامات لازم می توانید با مشاورین ثبت بینش تماس حاصل فرمایید.

انواع تغییرات شرکت های سهامی خاص

هر نوع تغییری در شرکت با صلاح دید نهاد مربوطه انجام می شوند. به طور مثال تغییر در نام شرکت، آدرس شرکت و اساسنامه باید زیر نظر مجمع عمومی فوق العاده صورت گیرد. تنظیم صورت های مالی نیز با صلاح دید مجمع عمومی عادی امکان پذیر است.
بر اساس اساسنامه، تغییرات مختلفی را در شرکت سهامی خاص می توان ایجاد کرد. نظیر:
تغییر در اسم شرکت
تغییرات در موضوع شرکت
تغییر آدرس شرکت
تغییرات مربوط به نقل و انتقال سهام
تغییر هیات مدیره شرکت

تغییر نام شرکت

از جمله اموری که بعد از گذشت مدتی از ثبت شرکت ممکن است تصمیم به ایجاد تغییر در آن داشته باشید نام شرکت می باشد. به این معنی که به هر دلیلی تصمیم به ایجاد تغییراتی در نام انتخابی که هنگام ثبت نام شرکت خود در نظر گرفته بودید، دارید. در این راستا باید مراحل خاصی را پیمود. نام انتخابی برای شرکت به دریافت مجوزهای مربوطه نیاز خواهد داشت. و همان طور که گفته شد، تصمیمات در مورد تغییر نام شرکت ها با صلاح دید مجمع عمومی فوق العاده انجام می شوند.
جهت استعلام ثبت برند خود می توانید با مشاورین ثبت بینش تماس حاصل فرمایید و تمام امور حقوقی مربوط به شرکت از قبیل ایجاد تغییرات در شرکت، اطلاع از هزینه ثبت تغییرات و استعلام ثبت برند را به ما بسپارید.

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس