دلایل محرومیت شرکت

دلایل محرومیت شرکت

در روند انجام امور اداری برای شرکت ها بعد از ثبت شرکت و ثبت برند به دنبال رتبه بندی می رویم که در مقالات قبل به طور مفصل در مورد تامین مهندس رتبه بندی و همچنین انواع مهندس رتبه بندی صحبت کردیم. از نظر شما دلایل محرومیت شرکت ها چیست؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا برخی از دلایل این موضوع را متوجه شوید.

۱) از جمله قوانین مهم این است که کلیه شرکت هایی که صلاحیت پیمانکاری اخذ می کنند، باید تغییراتی مانند تغییر هیئت مدیره، تغییر آدرس، تغییر نام و … خود را به سامانه ی ساجات سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کنند، اگر این کار را نکنند محرومیت به بار می آید.

۲) تمام قراردادهایی که برای اخذ صلاحیت به سازمان ‌های ذیربط ارسال می‌ شود، قابل استعلام و پیگیری هستند. بنابر این مراقب افراد سودجو که در این خصوص تبلیغات نادرست می کنند باشید.

۳) برای معرفی و ثبت هر موردی از مدارک واقعی و کامل استفاده کنید، زیرا کلیه مدارک تحصیلی افراد امتیاز آور استعلام می شود و سایت سازمان های ذیربط به سایت ‌های دانشگاهی مختلف لینک می شود.

۴) تمام سوابق تامین اجتماعی افراد امتیاز آور و اظهارنامه مالیاتی شرکت ها هم قابل استعلام هستند، پس در مورد افراد سودجو خیلی مراقب باشید و ادعاهای رفع مشکل از طریق مراجع قانونی را بررسی کنید.

۵) قبل از واگذار کردن کار به هر شرکت یا شخص دیگری، قرارداد منعقد نموده و در خصوص هزینه و مدت زمان انجام کار، سریعا استعلام کنید.

6) در مورد اخذ گواهینامه صلاحیت حتما دقت شود. مدارک مورد نیاز می بایست از اصل تهیه شده باشد، مخصوصاً مدارک تحصیلی، گواهی بیمه، قراردادها و غیره.

7) از واگذار کردن صلاحیت شرکت خود به افراد فاقد مهارت، موسسات غیر رسمی که ثبت نشده ‌اند و شرکت هایی که محل کار آن ها هنوز نامشخص است و موسساتی که فاقد مدارک هستند، خودداری کنید.

ثبت بینش با تجربه موفق چندین ساله شما را در زمینه امور ثبتی شرکت، رتبه بندی و … راهنمایی می کند.

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس