نشانه قانونمندی فعالیت ‌های شما

نشانه قانونمندی فعالیت ‌های شما

نشانه قانونمندی فعالیت ‌های شما چیست؟ تا به حال به این موضوع فکر کرده اید؟ اگر صاحب کسب و کار هستید و به فکر پیشرفت می باشید بهتر است کسب و کار خود را قانونی کنید تا هیچ کسی نتواند از کارتان ایرادی بگیرد و شما را تحت فشار قرار دهد.
کارت بازرگانی ، کد اقتصادی و پلمپ دفاتر همگی باعث قانونمند شدن کسب و کار شما می شوند. بعد از پرداخت هزینه کارت بازرگانی نصف مراحل را طی کرده اید و نگرانی ای برای ادامه مراحل وجود ندارد.

مدارک مورد نیاز

برای انجام هر کار اداری حتما مدارک مورد نیاز را از قبل فراهم کنید و آماده به ادارات بروید، زیرا اگر مدارک کامل نباشد کار شما عقب افتاده و دوباره کاری می شود. ما در مجموعه ی بینش ثبت در تلاش هستیم تا تمام مراحل مورد نیاز شما را یادآور شویم و اطلاعات لازم برای جمع آوری مدارک را در اختیار شما قرار می دهیم. اگر در مقالات قبل کمی جست و جو کنید تمام مدارک مورد نیاز شما برای دریافت کد اقتصادی و کارت بازرگانی موجود می باشد.

پیگیری وضعیت ثبت نام کارت بازرگانی و شماره اقتصادی

پیگیری کارت بازرگانی و نیز کد اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است و برای این کار حتما باید به سامانه سربزنید و اطلاعاتتان را بررسی کنید. در هر سامانه ای هر فرد کد و رمز مخصوص خودش را دارد که باید در نگهداری آن حتما کوشا باشید.
برای دریافت کد اقتصادی می بایست مراحلی را که طبق قانون مشخص شده انجام شود تا کد اقتصادی توسط اداره دارایی در مرکز استان یا شهرستان مورد نظر برای شخص حقیقی یا حقوقی صادر گردد.
در مورد کد اقتصادی و کارت بازرگانی در مقالات قبل زیاد توضیح دادیم و بیان کرده ایم که یکسری مراکز و اشخاص از داشتن کد اقتصادی معاف هستند مانند مسجدها، حسینیه‌ ها، تکیه ‌ها و هیئت ‌ها و غیره

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس