چرا از نشان تجاری استفاده کنیم؟

چرا از نشان تجاری استفاده کنیم؟

انتخاب نشان تجاری با کیفیت یکی از نکات بسیار مهم برای ثبت برند است که دارای قوائد و قوانین خاصی است، برای مثال چند مورد آن را بیان می کنیم که عبارت اند از 1- فارسی بودن کلمه 2- منحصر به فرد بودن نشان تجاری 3- املای درست کلمه ی نشان تجاری 4- در این اسم نباید از اعداد و ویرگول و غیره استفاده شود 5- ثابت ماندن نام برای مدت طولانی و غیره . پیشنهاد ویژه ی ما برای شما تازه کاران این است که از بهترین و بروزترین شرکت های ثبتی کمک بگیرید، ثبت بینش یکی از بهترین و سرشناس ترین مجموعه های ثبتی است که تمام امور اداری و ثبتی و مالی شما از قبیل ثبت برند ، ثبت تغییرات، پلمپ دفاتر، مراحل ثبت شرکت و غیره را انجام می دهد. یکی دیگر از کارهایی که این مجموعه ها انجام می دهند، ثبت نام برای اظهارنامه مالیاتی می باشد که به تازگی در چند سال اخیر به شکل اینترنتی انجام می شود.

ویژگی علامت تجاری

علامت تجاری باعث شناسنامه دار کردن شرکت شما می شود و با این نام شما در سراسر کشور یا در سراسر جهان شناخته می شوید.
از سوی دیگر یکی از استفاده هایی که ثبت علامت تجاری دارد این است که شما با داشتن یک برند خاص برای خودتان به راحتی با محصولاتتان صادرات و واردات انجام می دهید و رونق اقتصادی دارید.
ثبت برند و بررسی نام انتخابی شما حدودا چند هفته طول می کشد تا اداره ی ثبت این نامی که مد نظر شما است را برای شما ثبت کند.
در صورتی که شرکت شما برند ثبت شده نداشته باشد هر شرکت دیگری به راحتی از نام برند شما استفاده کرده و محصولات شما دچار مشکل می شود. بینش ثبت را به عنوان یک پشتیبان خوب انتخاب کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس