گرید بندی انبوه سازان

گرید بندی انبوه سازان

رتبه بندی ملاکی برای تشخیص صلاحیت شرکت در فیلد کاری مختلف می باشد. برای پیشرفت در حوزه کاری خود دریافت رتبه بندی الزامی است.
رتبه بندی انواع مختلفی دارد در این بخش قصد داریم به گرید بندی شرکت انبوه سازان بپردازیم و شما را با این دسته از گرید بندی آشنا کنیم.
کارفرمایان این گرید بندی، باید پروانه اشتغال خود را طبق آیین نامه وزارت مسکن و شهرسازی دریافت کرده باشند و طبق مقررات و قوانین تصویب شده شروع به فعالیت کنند.
این افراد سرمایه گذارانی هستند که در پنج سال اخیر در کلان شهرها حداقل 10 واحد مسکونی، در شهرهایی که کمتر از 250000 نفر جمعیت دارند حداقل 5 واحد و در روستاها حداقل سه واحد مسکونی ساخته و بهره برداری کرده باشند.
این افراد و شرکت ها به ساخت و ساز انبوه مسکن و ساختمان می پردازند و می توانند برای اخذ رتبه بندی انبوه سازان اقدام کنند.

انواع رتبه بندی شرکت انبوه سازان

رتبه بندی در این شرکت ها به 4 صورت انجام می شود:
رتبه های یک، دو، سه و ارشد
برای رسیدن به رتبه مورد نظر باید به کسب امتیاز بپردازید.
رتبه 3 پایین ترین رتبه و ضعیفت ترین عملکرد را نشان می دهد که حداقل امتیاز لازم برای این گرید 30 می باشد.
بالاترین رتبه نیز ارشد است که به حداقل 85 امتیاز نیاز دارد تا به ای گرید دست یابید.

رتبه بندی ها تاریخ اعتبار دارند و مدت زمان اعتبار این دسته از رتبه بندی به مدت 3 سال است. پس مدت از اتمام این تاریخ می توانید به درخواست مجدد برای دریافت اقدام کنید.

اگر شرکتی قصد واردات و صادرات داشته باشد باید به دریافت کارت بازرگانی نیز اقدام کند.
برای دریافت اطلاعات در مورد تمام امور مربوط به شرکت از جمله هزینه ثبت شرکت ، کارهای لازم برای دریافت رتبه بندی و … می توانید با مشاوران ثبت بینش تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس