آموزش تصویری ثبت اینترنتی یک شرکت

آموزش تصویری ثبت اینترنتی یک شرکت

با ما همراه باشید با آموزش مرحله به مرحله و تصویری ثبت شرکت

در مرحله نخست اطلاعات شخصی و پایه فرد حقیقی یا حقوقی متقاضی ثبت شرکت ، وارد می شود. در وارد کردن این اطلاعات دقت و توجه بسیاری نمایید.

سپس می بایست نام درخواستی خود را وارد نمایید. در این قسمت منظور از اولویت نام، ترتیب پیشنهادی اسامی می باشد که از یک تا پنج است.

قابل ذکر است که برای پذیرفته شدن نام توسط این سامانه می بایست قوانین وارد کردن نام ها را رعایت نمایید در غیر اینصورت نام شما رد شده و پذیرفته نمی گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

بخش بعدی مربوط به مدت و زمان فعالیت است.

چنانچه در این قسمت مدت فعالیت محدود انتخاب گردد: وارد کردن اطلاعات “تاریخ پایان فعالیت” الزامی می باشد.
برای اضافه کردن زمینه های فعالیت شخص حقوقی نخست می بایست بر روی کلید “افزودن موضوع فعالیت ” کلیک کنید تا فرم مربوط به زمینه های فعالیت برای ورود اطلاعات باز گردد.

با توجه به عکس بالا کاملا معلوم است که مرحله بعدی به وارد کردن اطلاعات مرکز اصلی مربوط می شود.

در این صفحه مطابق نوع شخصیت حقوقی ، سهام یا سرمایه شرکت / موسسه تعیین و وارد می شود.
چنانچه نوع سرمایه شخص حقوقی ” سرمایه نقدی ” و یا ” غیر نقدی ” باشد اقلام اطلاعاتیِ ” تعدادسهام ” و یا ” ارزش ریالی هر سهام ” غیر فعال میشود و نیازی به وارد کردن اطلاعات نیست و تنها کافی است که کل سرمایه در بخش ” ارزش سرمایه به ریال” و “از تاریخ” تکمیل گردد.
چنانچه نوع سرمایه شخص حقوقی یکی از انواع با نام عادی، بی نام عادی، بی نام ممتاز، با نام ممتاز، باشد؛ بایستی ” تعداد سهام ” و ” ارزش ریالی هر سهم ” وارد گردد.

این قسمت مربوط به وارد کردن اشخاص است که کاملا واضح است و نیاز به توضیح خاصی نیست. اما در وارد کردن نام و اطاعات اشخاص دقت کافی را داشته باشید.

ابتدا از فهرست ” اشخاص ” شخصی که اطلاعات سهام یا سرمایه وی می بایست وارد شود انتخاب می شود.
قابل ذکراست که این شخص می بایست قبلاً در صفحه اشخاص وارد شده باشد.
سپس از فهرست” نوع سهام”، سهام یا سرمایه شخص شرکت را انتخاب نمایید که مشخص می کند سهام با نام یا بی نام، سرمایه نقدی یا غیر نقدی یا غیره باشد. این اطلاعات هم مطابق با مواردی که قبلاً در سرمایه شخص حقوقی وارد شده بود نشان داده می شود.

سمت اشخاص، ارتباط بین اشخاص، شعب، سمت ها در شعب و روزنامه / سال مالی
و متن صورتجلسه 6 مرحله بعدی ثبت هستند.
و اما بخش اظهارنامه مالیاتی :

در این قسمت و با توجه به عکسی که در بالا مشاهده می کنید متن اظهارنامه مالیاتی یا تقاضانامه شرکت یا موسسه وارد می شود. در این قسمت می توان اطلاعات را تایپ نموده یا از کلیشه و متون موجود در سیستم استفاده نمود. جهت انجام این کار کلید ” دریافت متن تقاضانامه / اظهارنامه ” را کلیک کنید.

مرحله بعد یعنی اساسنامه و شرکت نامه نیز مانند بالا ( اظهارنامه مالیاتی ) است و سپس مدارک لازم با دقت و وسواس کافی ارسال گردد. مانند عکس زیر:

کار تمام است. موفق و پیروز باشید.

چنانچه هر گونه سوال یا مشکلی در این خصوص و نیز موارد مرتبط از جمله : رتبه بندی و ثبت برند و هزینه های لازمه دارید ثبت بینش در خدمتگزاری و پاسخگویی به سوالات شما آماده است.

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس