اشتباهات نابود کننده شرکت (بخش دوم)

اشتباهات نابود کننده شرکت (بخش دوم)

در مطلب قبل در مورد اشتباهات شرکت ها صحبت کردیم و در این مقاله هم ادامه ی بحث را دنبال می کنیم. مورد بسیار مهمی که باید بدانید این است که هر کاری را قانونی شروع کنید، زیرا اگر کاری قانونی نباشد زمانی به مشکل می خورید و ممکن است تمام تلاش هایتان به هدر برود. الگویتان را شرکت هایی که رتبه بندی هستند باشد. اگر برای شرکتتان مهندس رتبه بندی داشته باشید شما موفق تر هستید برای درک بهتر موضوع رتبه بندی در مورد تامین مهندس رتبه بندی مطالعه داشته باشید تا با موضوع آشنا شوید.

منتظر کمال مطلوب بودن

کمال طلبی، شرکت های نوپای بسیار زیادی را نابود کرده است، حتی اگر شما بدون فکر و برنامه کاری را انجام دهید خیلی بهتر از منتظر کمال مطلوب بودن است. زمانی که شما ایده بسیار مفیدی در دست دارید، قطعا می خواهید آن را به بهترین شکل و شمایل عرضه کنید، اما کمال طلبی جلوی شما را می گیرد و باعث بی حرکت ماندن شما می شود.
برای مثال هیچ وقت مردم از شما انتظار ندارند که در جامعه حضور نداشته باشید و به یک باره با ارائه ی یک محصول وارد بازار شوید و همه ی مشتریان را از آن خود کنید و جلب مشتری نمایید، اما این انتظار را دارند که همواره با کیفیت معمولی در بازار حضور داشته باشید.

قیمت گذاری نامناسب

بسیاری اوقات، عدم اعتماد به نفس منجر به قیمت گذاری کمتر می شود. قیمت گذاری بیشتر یا کمتر از حد واقعی کالا یا خدمات، یکی از اشتباهات بزرگ شرکت ها است که با این کار جلوه ی خود را در بین مردم از دست می دهند. بهتر است با دقت بازار را بررسی و بهترین قیمت را برای محصول خود مشخص کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس