جلوگیری از ابطال رتبه شرکت (بخش اول)

جلوگیری از ابطال رتبه شرکت (بخش اول)

در مقالات قبل در مورد کارت بازرگانی و همچنین هزینه کارت بازرگانی و امور مربوط به آن صحبت کردیم و اطلاعات جامعی در این خصوص در چندین مقاله به شما ارائه کردیم، اما در این مقاله قصد داریم در مور پلمپ دفاتر و جلوگیری از ابطال رتبه شرکت ها صحبت کنیم و مطالب مورد نیازتان را در اختیار شما قرار دهیم. با ما در این مقاله همراه باشید تا دو مورد از مهم ترین های دلایل جلوگیری از ابطال را برایتان بیان کنیم و بقیه موارد را در بخش بعد برایتان توضیح دهیم.

1- تمام شرکت های پیمانکاری یا شرکت های مشاوره ای که تعیین صلاحیت شده‌ اند، می بایست طبق آئین نامه بیان شده تمام تغییرات در هیات مدیره را آگهی کنند و به سرعت فرد جایگزین و مورد نظر را تعیین کنند و مدارک مربوطه را که همان مدارک تحصیلی است را به سایت ساجات ارسال نمایند. در غیر این صورت صلاحیت آن ها اعتبار ندارد و در ضمن لازم است بدانید که مدارک تحصیلی افراد امتیاز آور فقط در یک شرکت پیمانکاری یا شرکت مهندسی مشاور یا EPC در سراسر ایران قابل استفاده می باشد.

2- همانطور که می دانید کلیه ی شرکت های سهامی خاص باید در پایان هر سال نسبت به تنظیم صورت جلسات سالیانه ی خود جهت تصویب ترازنامه و تمدید بازرس ها اقدام کنند و همچنین هر شرکت حتما باید هر دو سال یک بار هیئت مدیره ی خود را تمدید نمایند. در مورد شرکت های پیمانکاری و شرکت های مشاور که دارای تعیین صلاحیت می باشند، لازم است بدانید که ارسال یک نسخه از روزنامه رسمی به سایت ساجات الزامی است.
ما در بسیاری از مقالاتمان اطلاعات لازم برای ثبت یک شرکت و اخذ کارت بازرگانی را به شما بیان کردیم تا راحت تر بتوانید تصمیم بگیرید و شرکتتان را به ثبت برسانید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس