خارج از ایران شرکت بزنیم (بخش دوم)

خارج از ایران شرکت بزنیم (بخش دوم)

شرکت هایی که سرمایه های کلان دارند و در کار خود موفق هستند دو گروه می باشند. یک گروه شرکت هایی که هزینه کارت بازرگانی را پرداخت کرده اند و امروزه کارت بازرگانی دارند و گروه دوم شرکت هایی که یک نمایندگی منحصری در خارج از ایران تاسیس کرده اند و خیالشان بابت خیلی از مسائل راحت است و درآمد خوبی هم کسب می کنند. البته گرفتن مجوز برای تاسیس شرکت در خارج از کشور مقررات و قوانین خاص خود را دارد که برای داشتن شرایط این قوانین باید کارتان را قانونی مدیریت کنید. برای مثال کارهای مربوط به پلمپ دفاتر را در زمان مشخص انجام دهید.

مزایای ثبت نمودن شرکت خارج از ایران

چند مورد از مزایای ثبت شرکت در خارج از ایران را در مقاله قبل بیان کردیم و ادامه ی این موضوع را در این بخش می گوییم که شامل موارد زیر است. این مزایا بسیار پراهمیت و مهم هستند. پس این موارد را برای ثبت شرکت حتما در نظر بگیرید.

5- درآمد ثبت شرکت بستگی به نوع فعالیت تجاری شما و میزان موفقیت آن دارد. اگر تجارت موفقی داشته باشید می توانید درآمد بسیاری از طریق ثبت شرکت به دست آورید.

6- اگر شرکتی در خارج از ایران داشته باشید می توانید به راحتی از تحریم هایی که این روزها شامل ما ایرانیان شده است رد شوید و درآمد خوبی داشته باشید.

بینش

بینش یکی از مجموعه های بزرگ ثبت شرکت است که اگر شما بخواهید چه در ایران و چه در خارج از ایران شرکتی تاسیس کنید، می بایست به چنین موسساتی اعتماد کنید و تکیه گاهتان باشد، زیرا این مراکز در همه مسائل و موارد شما را راهنمایی و هدایت می کنند. کارهایی مانند پلمپ دفاتر ، ثبت برند، کارت بازرگانی ، ثبت شرکت و غیره را به ما بسپارید.

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس