شاخصه های گرید

شاخصه های گرید

شاخصه های گرید زیاد هستند که بخشی از آن ها را در این مقاله بررسی می کنیم.
مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به این که شرکت‌ های برتر ایران بر مبنای ۳۳ شاخص و در ۷ عنوان دسته ‌بندی، رتبه می ‌گیرند، توضیح داد که شاخص‌ های اندازه و رشد شرکت، شاخص‌ های سود آوری و عملکرد، شاخص ‌های بهره ‌وری، شاخص ‌های صادرات، شاخص‌ های نقدینگی، شاخص ‌های بدهی و شاخص ‌های بازار عنوان دسته‌ بندی ‌ها هستند.
اگر ارزیاب یک شرکت تفاوت کند، ممکن است نمره آن شرکت نیز در شاخص مشخصی تغییر نماید زیرا در بسیاری از رتبه ‌بندی ‌ها ارزیابان نقش زیادی دارند.

۱۰ شرکت پیشرو

در رتبه ‌بندی امسال ۱۰ شرکت پیشرو انتخاب شدند که معیار انتخاب آن ها به این صورت است که 1- وجود اطلاعات شرکت در رتبه ‌بندی ۱۰۰-IMI برای حداقل سه سال اخیر 2- منفی نبودن تغییر رتبه فروش شرکت در سال اخیر 3- زیان ده نبودن شرکت.

بیشترین صعود رتبه

در سال اخیر شرکتی با بیشترین صعود به بازار معرفی شد این شرکت دارای رتبه فروش ۵۶ پله تغییر از ۱۴۶ به ۹۰ رسیده بود و به همین دلیل انتخاب شد.

شرکت‌ های تازه وارد

شاخص های مختلفی برای رتبه بندی وجود دارد که یکی از آن ها بررسی شرکت های تازه وارد بر مبنای و اصول خاص خود است.

پیشنهاد خوب

پیشنهاد ما برای شما عزیزان این است که اگر به دنبال پیشرفت و رتبه بندی هستید بهتر است با مجموعه ی بینش ثبت همراه باشید تا راه و روش های مختلفی را به شما ارائه دهد و مواردی مانند ثبت برند و ثبت شرکت و رتبه بندی را به سرعت انجام دهد.
راه های ارتباطی ما با شما به شرح زیر است
شماره تماس : ۴۶۰۴۲۴۸۳
آدرس مجموعه : اشرفی اصفهانی – بالاتر از فلکه دوم صادقیه – ابتدای جلال آل احمد – پلاک ۴۱۷ – طبقه ۲ – واحد ۳

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس