شرکت سهامی عام

برای طی مراحل ثبت شرکت باید انواع آنها را شناخت و هزینه ها را برآورد کرد مثلا هزینه ثبت برند و کارت بازرگانی را هم باید در نظر گرفت.
در واقع شرکت های سهامی دو دسته اند

دسته اول: شرکت هایی که بخشی از سرمایه شان از راه فروش سهام شرکت به عموم مردم فراهم می شود که به آنها شرکت سهامی عام اطلاق می شود.

دسته دوم: شرکت هایی که کل سرمایه شان فقط از طریق بنیان گذاران شرکت فراهم می شود، که به آنها شرکت سهامی خاص اطلاق می شود.

درزمان ثبت شرکت سهامی عام ، سرمایه شرکت نباید از 5000000 ریال کمتر باشد ودر مورد شرکت سهامی خاص نباید از 1000000ریال کمتر باشد.
هزینه ثبت شرکت را باید از قبل پیش بینی کرد.
شرایط و قوانین ثبت شرکت سهامی عام
سهامی عام نوع خاصی و ویژه ای از شرکت می باشد که مجوز فروش سهام به مردم عامه داده می شود و افراد می توانند زمان اطلاع از پذیره نویسی به شعب بانک معرفی شده رجوع کرده و برگه تعهد سهم را امضا کنند و هزینه تعیین شده را به حساب شرکت واریز کنند. در ادامه توضیحاتی در رابطه با این شرکت ها طبق لایحه قانون تجارت دکر خواهد شد.
ایجاد شرکت های عظیم به منظور اجرای پروژه های بزرگ عمرانی، صنعتی و کشاورزی ضروری می باشد در این نوع شرکت ها سرمایه شرکت توسط نقدینگی کم مردم به شکل سهام تامین می گردد. مدیران یا بنیانگذاران شرکت سرمایه تامین شده را در راه اقتصادی درست به گردش در می آورند.
این نوع شرکت ها هم به سهامدار منفعت می رساند و در هم آبادانی و پیشرفت را برای کشور به دنبال دارد

جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز برای طی مراحل ثبت شرکت و کارت بازرگانی همچنین هزینه ثبت شرکت و هزینه کارت بازرنی و هزینه ثبت برند با مشاورین ثبت بینش تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس