استعلام نام تجاری ثبت شده

استعلام نام تجاری ثبت شده

قبل از ثبت علامت تجاری و در واقع برند، شما باید برندهای ثبت شده را استعلام کنید. جهت این کار ابتدا باید از نحوه ی آن اطلاع پیدا کرده و امور لازم را انجام دهید. شما با استعلام ثبت برند متوجه می شوید که برند انتخابی شما قبلا توسط شرکتی دیگر استفاده نشده باشد و ابتکاری و منحصر به شرکت خودتان است و باعث ایجاد اشتباه برای مشتریان شما نمی گردد. منظور از ابتکاری و انحصاری بودن برند این است که علامت مورد استفاده روی محصول یا لوگوی شرکت شما از نظر شکل و شمایل جدید بوده و توسط اشخاص یا سایر شرکت ها مورد استفاده یا ثبت قرار نگرفته باشد.
ثبت برند برای شرکت ها از عناصر مهم در جهت شناسایی خدمات یا محصول آن ها به مشتریان و بازار می باشد. بنابراین همواره به انتخاب یک علامت تجاری مناسب دقت فرمایید.
گروه بینش همواره برای ارائه ی خدماتی از قبیل مشاوره در امور ثبت برند، استعلام ثبت برند و … در خدمات شما می باشد.

این سال ها با توجه به افزایش تقاضا و حجم ثبت برند در اداره مالکیت صنعتی، قرار دادن برند دلخواه یا علامت تجاری بر روی محصول یا شرکت سخت تر شده است. به شکلی که اگر پس از اقدام به استعلام ثبت برند متوجه آن شوید که برند انتخابی شما قبلا ثبت شده ، دیگر نمی توانید آن را به ثبت رسانید و ناچار به تغییر آن هستید.
مراحل استعلام ثبت برند در مقالات دیگر از همین سایت برای شما آورده شده است و با کسب اطلاعات در زمینه می توانید راهبرد بهتری در انجام امور ثبت برند خود داشته باشید.
شما عزیزان می توانید برای اطلاع از هزینه ثبت برند و همچنین هزینه ثبت تغییرات در امور مربوط به شرکت خود از قبیل اساسنامه و اظهارنامه با کارشناسان حقوقی ما مشاوره داشته باشید و امور حقوقی شرکت خود را به ما بسپارید.

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس