تغییراتی که می توان در سامانه ثبت انجام داد

تغییراتی که می توان در سامانه ثبت انجام داد

هنگامی که به ثبت شرکت خود می پردازیم، ممکن است مواردی رخ دهد تا نیاز باشد بعضی تغییرات در شرکت ایجاد شود. در واقع ، ثبت شرکت یک بار اتفاق می افتد ولی ثبت تغییرات بارها و بارها می تواند اتفاق بیفتد. کلیه ی تغییرات و تصمیم گیری های شرکت ها با توجه به نوع آن ها باید براساس نظر مجمع مربوطه از قبیل مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی فوق العاده و یا در جلسه هیت مدیره اتفاق بیفتند.

کلیه تغییراتی که بخواهیم در شرکت ایجاد کنیم از قبیل تغییر در اساسنامه ، تغییرات سرمایه شرکت، تغییر اعضای هیات مدیره یا تغییر سمت هر کدام از اعضا و … باید ثبت شوند.

در صورتی که هریک از موارد ذکر شده در شرکت شما صورت گیرد، باید آن را صورتجلسه کنید و سپس در سایت اداره ثبت شرکت ها در قسمت صورتجلسه وارد نمایید. البته تکمیل این فرم نیازمند تخصص و مهارت کافی می باشد که توصیه ما به شما این است که از یک مشاور حقوقی مجرب کمک بگیرید. ثبت بینش همواره برای مشاوره به شما عزیزان جهت امور حقوقی از قبیل مراحل ثبت شرکت ، ثبت تغییرات و سایر موارد آماده ی خدمت رسانی می باشد.

تغییرات احتمالی در شرکت ها

منحل شدن شرکت : همان طور که هنگامی یک شرکت تاسیس می شود ممکن است زمانی هم برسد که بنا به دلایلی دیگر به کار ادامه ندهد. در مقاله ی انحلال شرکت باید اطلاعات مفصلی درباره موارد منحل شدن آن و موارد تصفیه شرکت کسب نمایید. این تغییرات زیر نظر مجمع عمومی فوق العاده صورت می پذیرد.

تغییر اعضای هیات مدیره : در صورتی که یک شرکت تغییری در اعضای خود و یا سمت آن ها داشته باشد باید به اداره ثبت شرکت ها به اطلاع برساند. این تغییرات نیز باید زیر نظر مجمع عمومی عادی صورت گیرد.

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس