تغییر هیئت مدیره

یک شرکت در مدت زمان فعالیت خود امکان دارد تغییراتی را چه کوچک و چه بزرگ داشته باشد. این تغییر و تحولات، ممکن است به دلایل مختلف انجام شود و موجب به وجود آمدن شرایط جدید در شرکت می شود. تغییراتی وجود دارند که حتما باید به شکل قانونی ثبت شوند. موسسان شرکت‌ها باید به این نکته توجه داشته باشند که در صورت کوتاهی در این زمینه، ممکن است شرکت آنها با محدودیت‌ رو به رو شود و یا حتی جریمه شود. برای اطلاع از نحوه ثبت تغییرات شرکت می توانید با مشاوران شرکت های ثبتی تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.
تمامی تغییرات شرکت از جمله تغییر هیئت مدیره شرکت یا تمدید آنها، تغییر در سرمایه شرکت، نوع شرکت، آدرس شرکت، حق امضا شرکت، انتخاب بازرسین یا تمدید آنها، تبدیل سهام شرکت به بی نام یا بانام، تغییرات در اساسنامه شرکت، ابطال و انحلال شرکت باید سریعا ثبت شوند.

نحوه ثبت تغییرات شرکت به چه صورت است؟


ثبت این تغییرات درصورتیکه به تصویب مجمع عمومی و یا هیئت مدیره برسد و صورتجلسه تنظیم شود امکان پذیر می باشد. در صورتیکه صحت صورتجلسه و مطابقت موارد آن با پرونده ی اصلی، توسط اداره ی کل شرکت ها تایید شود آگهی تغییرات شرکت در روزنامه رسمی و محلی صادر می نماید .
در گذشته انجام امور مربوط به ثبت تغییرات بسیار زمان بر و دارای مشکلات فراوان بود. اما امروزه با ایجاد سامانه الکترونیکی متقاضیان می توانند بصورت اینترنتی صورتجلسه تغییرات شرکت را تکمیل نمایند و مراحل مربوط به ثبت تغییرات شرکت را از طریق این سامانه بررسی کنند. ایجاد این سامانه خیلی از کارها را آسان کرده که از بین آنها می توان به دریافت رتبه بندی و اخذ و پیگیری دفاتر پلمپ اشاره کرد مثلا همه کارهای مربوط پیگیری دفاتر پلمپ به صورت اینترنتی صورت می پذیرد و پس از آماده شدن به آدرس شرکت پست پیشتاز می شود و نیازی به حضور و پیگیری فیزیکی نیست.
برای اطلاع از نحوه ثبت تغییرات شرکت و یا دریافت رتبه بندی می توانید از مشاوران شرکت ثبت مشاوره رایگان دریافت نمایید.

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس