جلوگیری از ابطال رتبه شرکت (بخش دوم)

جلوگیری از ابطال رتبه شرکت (بخش دوم)

دو مورد از مهم ترین موارد جلوگیری از ابطال رتبه شرکت را برای شما در مقاله ی جلوگیری از ابطال رتبه شرکت (بخش اول) که اولین مقاله ی این موضوع است بیان کردیم و در این مقاله می خواهیم دو مورد دیگر بیان کنیم تا اطلاعاتتان کامل شود و به هیچ وجه مشکلی برای شرکتتان پیش نیاید، پس در این مقاله نیز با ما همراه باشید و این مقاله را مانند مقاله ی قبل به خوبی بخوانید و در صوت نیاز نوت برداری کنید. به طور کلی ما در مجموعه ی بینش سعی داریم در مورد تمام مسایل مانند رتبه بندی ، ثبت شرکت، مهندس رتبه بندی ، ثبت برند صحبت کنیم. تامین مهندس رتبه بندی یکی از موارد بسیار مهم در مسئله ی شرکت ها است، زیرا باعث رتبه دار شدن شرکت شما می شود.

1- کلیه ی مدارک مربوط به پرونده ‌ها ی تعیین صلاحیت و رتبه بندی توسط سازمان‌ های ذیربط استعلام می‌ شود و در صورت مشاهده ی مواردی خلاف آیین نامه ‌ها، صلاحیت شرکت باطل می گردد و محرومیت‌ هایی برای شرکت ها در نظر گرفته خواهد شد. لذا باید مراقب افراد فاقد هویت و سود جو که در این زمینه تبلیغات خلاف واقع می‌ کنند، باشید.

2- تمام شرکت ها می بایست، تا انتهای هر سال نسبت به پلمپ دفاتر قانونی خود و تا تیر ماه سال بعد نسبت به تنظیم اظهارنامه مالیاتی هر ساله اقدام کنند. در غیر این صورت مشمول جریمه های مالیاتی می‌ شوند و مالیات آن ها از طریق علی الراس محاسبه خواهد شد.
مجموعه ی بینش یکی از بزرگ ترین و معتبرترین مجموعه ها در حوزه ی ثبت می باشد که تمام کارهای قانونی شما را بدون هیچ کم و کاستی انجام می دهد و حتی مشاوره های رایگان نیز در اختیار شما قرار می دهد.

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس