محل فعالیت تجاری

محل فعالیت تجاری

محل فعالیت تجاری کجاست؟ به چه مکانی محل فعالیت تجاری می گویند؟
محل فعالیت تجاری به واحدی اطلاق می ‌شود که آن محل از طرف مراجع قانونی دیگر و از طرف شهرداری به‌ عنوان محل فعالیت اقتصادی شناخته شده و فعالیت مربوطه در آن با جواز کسب یا بدون جواز کسب قابل انجام می باشد. این مکان ها مانند دفتر پیمانکاری یا واسطه‌ های شغل ‌های مشابه است که این گونه فعالیت ها نیاز به مجوز ندارد و داروخانه ‌ها یا برخی دیگر از مشاغل که محل فعالیت آن ها الزاما با مجوز کسب است. لازم است بدانید که محل فعالیت به ‌صورت اجاره ‌ی قطعی در اختیار مؤدی قرار می ‌گیرد. اگر می خواهید موفق باشید و کسب و کار موفقی داشته باشید حتما از مهندس رتبه بندی در کارتان استفاده کنید و به رتبه بندی شرکت بپردازید. تامین مهندس رتبه بندی برای هر شرکتی نیاز است.

مجوز فعالیت تجاری

در بخش قبل در مورد مجوز فعالیت تجاری صحبت کردیم حال این مجوز فعالیت تجاری چیست؟ در این قسمت کمی بیشتر در مورد مجوز فعالیت تجاری صحبت می کنیم.
مجوز فعالیت، سندی است که طبق آن فعالیت هر شخصی از طرف وزارت بازرگانی یا سایر مراجع ذی ‌صلاح مربوطه تأیید شده باشد. مثلا گواهی فعالیت صنعتی از طرف وزارت صنایع، مجوز داروخانه ‌ها از طرف وزارت بازرگانی، فعالیت مرغ داری از طرف جهاد، پروانه‌ های کسب و کار صادره از طرف اتحادیه‌ های صنفی و معرفی ‌نامه‌ های سازمان برنامه و بودجه برای پیمانکاران همگی از نمونه ‌های مجوز فعالیت می باشند.

ثبت بینش

مجموعه ی بینش یکی از بزرگ ترین و بهترین مجموعه های ثبتی است که همه نوع امور اداری را برای شما انجام می دهد و تمام کاربران از این مجموعه راضی بوده اند. تمام امور ثبتی اعم از ثبت شرکت، تامین مهندس رتبه بندی ، ثبت برند، کد اقتصادی، رتبه بندی و کارت بازرگانی را به مجموعه ی ثبت بینش بسپارید.

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس