خارج از ایران شرکت بزنیم (بخش اول)

خارج از ایران شرکت بزنیم (بخش اول)

در مقالات قبل در مورد مهندس رتبه بندی و این که تامین مهندس رتبه بندی برای هر شرکتی چقدر اهمیت دارد صحبت کردیم و الان به طور کامل مزایای رتبه بندی را با جزئیات می دانید. حال همین رتبه بندی شرکت شما اگر در ایران خوب باشد و رتبه ی خوبی کسب کرده باشید، می توانید برای مشارکت با کشورهای خارجی اقدام نمایید و حتی این ادعا را داشته باشید که یک شرکت در ایران و یک نمایندگی در خارج تاسیس کنید.

مزایای ثبت کردن شرکت خارج از ایران

1- اولین مزیت برای کسانی است که می خواهند اقامت خارج از ایران را دریافت کنند این است که برای این افراد ثبت شرکت در خارج از ایران مانند زدن یک تیر و دو نشان است که هم به پیشرفت شغلی می رسند و هم به خواسته ی خود که اقامت در خارج است دست می یابند. هزینه این نوع اقامت از ویزای سرمایه گذاری کمتر خواهد بود.

2- همانطور که در ایران حضور دارید و شاهد وضع مالی نامطلوب جامعه و اقتصاد ضعیف کشور هستید. شما می توانید با ثبت شرکت در یک کشور خارجی امکان افتتاح حساب بانکی بین المللی را به دست آورید و می توانید به بازارهای بین المللی نیز وارد شوید.

3- به راحتی شما می توانید از دانش و فناوری کشور مقصد بهره ببرید، زیرا با سرمایه گذاری در کشورهای خارجی به راحتی می توانید سرمایه گذارهای جدید و نوپای خارجی جذب کنید.

4- یکی دیگر از این مزایا این است که پس از ثبت شرکت در خارج از کشور ممکن است شما و شرکتتان بتوانید از معافیت مالیاتی یا طرح های تشویقی دیگری که برای صادرات در نظر گرفته شده است استفاده کنید تا گردش مالی بهتری داشته باشید.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس