علامت تجاری بین المللی

علامت تجاری بین المللی

علامت تجاری بین المللی چیست ؟ چه کاری انجام می دهد ؟ ثبت برند بین المللی همان ثبت مادرید است. ثبت مادرید مراحل پیچیده تری نسبت به ثبت برند فارسی دارد. در صورتی که شما ثبت برند لاتین انجام دهید قوانین و شرایط بین المللی برند هم بررسی می شود و باید مطابق با توافقنامه مادرید و پروتکل الحاقی باشد و با توجه به سوابق گسترده ای که دارد امکان ثبت برند لاتین بسیار کمتر از برند فارسی می باشد.

روش انجام ثبت مادرید

در صورتی که شما بخواهید از این روش استفاده کنید در ابتدای امر باید کشور مبدا خودتان را انتخاب کنید و اظهارنامه بین المللی خود را به اداره مالکیت صنعتی ارائه کنید و برند خود را در همان کشور مبدا به ثبت برسانید. حال از بین 85 کشوری که در بخش بعد بیان می کنیم یک کشور را انتخاب کرده و در آن شروع به فعالیت می کنید تا مورد حمایت کشور قرار گیرید. تقاضانامه بین المللی خود به منظور استعلام ثبت برند را به یکی از سه زبان فرانسوی، اسپانیولی و انگلیسی ترجمه کنید. ثبت برند فارسی و ثبت برند لاتین تقریبا تشابهات زیادی دارند اما در ثبت برند لاتین شما حتما به کارت بازرگانی نیاز دارید.
ادامه ی ثبت برند لاتین با فارسی یکسان می شود که ابتدا باید توسط اداره ثبت تایید شود و به مدت یک ماه در روزنامه نوشته شود و بعد از این مدت اگر اعتراضی نبود این برند ثبت می شود.

کشورهای عضو مادرید

85 کشور عضو مادرید هستند و تعدادی از مهم ترین آن ها را برای شما مثال می زنیم. ایران، آنتیگوا و بارباردو، آلبانی، ارمنستان، بن ایر، اتریش، استرالیا، آذربایجان، بوسنی و هرزه گوین، بلژیک، بلغارستان، بحرین، بوتان، بوتسوان، بنلوکس، بلاروس، سوئیس، چین، کوبا، قبرس، جمهوری چک، آلمان، دانمارک، الجزیره، استونی، مصر، اتحادیه اروپا، اسپانیا، فنلاند، فرانسه، انگلستان، گرجستان، غنا،یونان، کرواسی، مجارستان، ایسلند و …

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس