مدت زمان ثبت نام تجاری طولانی تر است یا تاسیس شرکت

مدت زمان ثبت نام تجاری طولانی تر است یا تاسیس شرکت

یکی از متداول ترین سوالات درخواست کنندگان ثبت برند درمورد این موضوع است، به این دلیل که قطعا زمان برای هر اقدامی از جمله ثبت برند و علامت تجاری از مهمترین دل مشغولی های آن هاست.

یکی از علت های این پرسش تفاوت بسیار زیاد بین تایم لازم برای ثبت شرکت و ثبت برند است، چرا که برای ثبت شرکت عمدتا کمتر از ۱۰ روز زمان مورد نیاز است اما برای ثبت برند به زمان بیشتری و معمولاً در حدود ۲ ماه وقت نیاز است. بعضی صاحبان شرکت ها بدون دانستن این موضوع، این امر را قصور و یا وجود مشکل در ثبت برند خود می دانند.

دلیل این تفاوت چشمگیر در این است که در تمام اقصی نقاط ایران اداره ثبت شرکت‌ها موجود و در دسترس است و امور ضروری برای ثبت هر نوع شرکتی برای درخواست کنندگان در مناطق و شهرهای مختلف ایران، در اداره ثبت شرکت ‌های همان شهر صورت می‌پذیرد در نتیجه با حجم عظیمی از درخواست مواجه نمی شویم و چیزی به نام صف و نوبت برای بررسی وجود ندارد و سرعت رسیدگی به امور افزایش می یابد.

زمان مورد نیاز ثبت برند

در مورد ثبت برند این موضوع کاملا فرق دارد به این دلیل که عکس وجود و دسترسی اداره ثبت شرکت‌ها در تمام نقاط ایران، اداره مالکیت معنوی فقط در شهر تهران می باشد. این اداره وظیفه ی انجام امور ثبت برند ، ثبت طرح‌ و ثبت اختراع را بر عهده دارد و همه ی اظهارنامه‌های مربوطه از تمام ایران جهت بررسی به این اداره واگذار می شود.
مجموعه ی ثبت بینش آماده ی ارائه ی خدماتی همچون ثبت برند ، ثبت تغییرات در اساسنامه، امور مربوط به دریافت کد اقتصادی و… را در کمترین زمان ممکن برای مالکین شرکت ها انجام می دهند.
شما عزیزان می توانید برای اطلاع از هزینه ثبت برند ، کارت بازرگانی و دیگر موارد با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس