منظور از گرید بندی مشاور چیست؟

منظور از گرید بندی مشاور چیست؟

در رتبه بندی مشاور، نیروی انسانی متخصص با داشتن سوابق کاری بالا، مهارت های فنی، علمی و اجرایی به عنوان امتیاز آورترین فاکتورها برای شرکت محسوب می شوند. انواع رتبه بندی مشاور در زمینه های فضای سبز، مقاوم سازی، هواشناسی، راه آهن، برق و مکانیک و… می باشد. ترتیب رتبه بندی شرکت های مشاور از ۱ تا ۳ است. در واقع رتبه ی ۱بالاترین رتبه و ۳ پایین ترین رتبه محسوب می شود.
کسی که یک شرکت موفق را اداره می کند بعد از پرداخت هزینه ثبت شرکت و ثبت برند و غیره کارت بازرگانی می گیرد و شرکتش را در بین شرکت های دیگر رتبه بندی می کند تا شناخته شود.

رتبه بندی شرکت های پیمانکاری

رتبه بندی شرکت های پیمانکاری شامل رشته ساختمان، رشته صنعت و معدن، رشته راه و ترابری، رشته ارتباطات، رشته نفت و گاز، رشته تاسیسات، رشته کشاورزی، رشته آب، رشته انرژی، رشته مرمت آثار باستانی، رشته کاوش های زمینی می باشد.

چرا رتبه بندی کنیم؟

  • با انجام رتبه بندی شانس قرار داد شما با شرکت های دولتی بزرگ بیشتر می شود.
  • علاوه بر همکاری با شرکت های داخلی شما می توانید با شرکت های خارجی نیز در ارتباط باشید و معامله کنید.
  • شناسایی نقطه قوت و ضعف شرکت در رتبه بندی یکی از مزایای بسیار خوب آن است.
  • با رتبه بندی موفق به برنامه ریزی و تعیین اهداف بلند مدت و مشخص کردن رسالت شرکت خود خواهید شد.
  • شناسایی نقاط تهدید و فرصت شرکت خود در بازار رقابتی امروزه از خوبی های رتبه بندی است.

منظور از رتبه بندی پیمانکار چیست؟

همانطور که از عنوان این رتبه بندی مشخص است مربوط به تمام امور و زمینه های اجرایی و عمرانی است. انواع پیمانکاری شامل پیمانکاری حقوقی و پیمانکاری حقیقی می باشد. می بایست بدانید که رتبه بندی های پیمانکار از۱تا ۵ می باشد و در واقع رتبه ۱ بالاترین رتبه شرکت و ۵ پایین ترین رتبه شرکت را نمایان می کند.

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس