مهاجرت از طریق استارت آپ

مهاجرت از طریق استارت آپ

از جمله روش هایی که در یک سال گذشته مورد استقبال مردم قرار گرفت مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ startup است. دولت کانادا با این روش به دنبال جذب مهاجرینی است که دارای نوآوری و خلاقیت هستند.
در استارت آپ محصول شرکت های استارت آپی باید دارای پتانسیل رشد بالایی باشند تا مورد تایید قرار بگیرند. همانطور که می دانید محصولات شرکت ها باید شناخته شده باشند و ثبت برند شده باشند و هزینه ثبت برند آن ها پرداخت شده باشد تا شرکت های مجاز مورد تایید خارجی مایل به سرمایه گذاری روی آن ها باشند.
با ورود به کشورهای خارجی باید به قوانین آن ها توجه کنیم برای مثال تهیه اظهارنامه مالیاتی برای مردم هر کشوری لازم و ضروری است پس نباید از آن سرپیچی شود.
در صورت رعایت نکردن قوانین و مقررات جریمه می شوید و ممکن است با زیاد شدن این جرائم موسسات دفاتر پلمپ مانع ادامه ی کار شما شوند.
اما جالب است بدانید که در صورت عدم موفقیت بیزنس و کسب و کار مورد نظرتان، هیچگونه خللی در روند معمول اخذ PR و پاسپورت برای شما و خانواده تان به وجود نمی آید.

گرفتن اقامت دائم کانادا

کاری که در کشورهای خارجی برای مثال کانادا کمی سخت است متقاعد کردن شرکت های بزرگ برای سرمایه گذاری است. پس از متقاعد شدن شرکت های بزرگ، “ نامه ی حمایت” برای استارت آپ شما صادر می شود و همزمان نسخه ی دیگری از نامه به اداره مهاجرت کانادا ارسال می شود و مراحل صدور مجوز کار work permit برای شما صادر می گردد که این مجوز در مراحل بعدی تبدیل به اقامت دائم کانادا (PR) خواهد شد.
پس از زمان صدور work permit شما به همراه خانواده تان می توانید به کانادا وارد شوید و از زمان ورود از خدمات رایگان مدرسه برای فرزندانتان و یا خدمات درمانی و بهداشتی رایگان برای کل خانواده بهره مند گردید.
گرفتن PR سن و تحصیلات خاص و تعیین کننده ای ندارد و این باعث شده است که بسیاری از خانواده های ایرانی که محدودیت هایی در مدرک تحصیلی یا سن مناسب دارند، بتوانند از طریق این روش به کانادا مهاجرت کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس