چرا باید شرکتمان را اعلام کنیم؟

چرا باید شرکتمان را اعلام کنیم؟

بعد از طی کردن مراحل ثبت شرکت و پرداخت کردن هزینه ثبت شرکت چه به اجبار و چه به دلخواه خودمان، این سوال در ذهنمان ایجاد می شود که اصلا چرا این کار را کردیم؟ شرکت های دیگر که ثبت نیستند چه تفاوتی با شرکت ما دارند؟ آیا سرمان کلاه رفته؟ کار اشتباهی کردیم؟ خیر اصلا کار اشتباهی مرتکب نشده اید زیرا این موضوع ثبت شرکت و قانونی بودن کارهای شرکتی و اعلام اظهارنامه مالیاتی و تمام امور ثبتی به نفع شرکت ها است، ممکن است برخی مضرات هم داشته باشد اما مزایای آن بسیار بیشتر است.
در بخش بعدی به بررسی مزایای ثبت شرکت می پردازیم.

مزایای ثبت یک شرکت

از جمله مزایای ثبت شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد.
فعالیت قانونی و رسمی:
مهم ترین مزیت طی کردن مراحل ثبت شرکت این است که شما بعد از ثبت شرکت فعالیت رسمی و قانونی خواهید داشت و اعتبار بیشتری در بین شرکت ها کسب می کنید و شرکت های بیشتری مایل به همکاری با شما می شوند.
تحت حمایت قانون:
درصورتی که مشکلی بین اعضا و اشخاص ثالث شرکت پیش بیاید، روند حل اختلاف بسیار ساده تر از زمانی است که شراکت به صورت شخصی و ثبت نشده باشد.
اعطاء نمایندگی رسمی:
شرکت هایی که جهت رونق کسب و کارشان تصمیم به همکاری با برندهای بزرگ را دارند باید بدانند که این برندهای بزرگ با شرکت های ثبت شده شروع فعالیت می کنند.
ثبت سابقه شرکت:
موضوعی که اعتبار یک شرکت را افزایش می دهد فعالیت صادقانه ی او است، شرکت هایی که ثبت شده اند فعالیت صادقانه دارند و امکان همکاری با شرکت های بزرگ برایشان فراهم می شود.
اخذ امتیازات:
شرکت هایی که مراحل ثبت شرکت را طی کرده اند، یکی از امتیازات مهم ثبت شرکتی که به آن ها داده می شود، اخذ وام است که کمک زیادی به شرایط مالی شرکت می کند.

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس