آغاز تولید یک محصول

آغاز تولید یک محصول

برای آغاز تولید یک محصول یا خدمات نیاز به ثبت برند و در نتیجه پیش از آن استعلام ثبت برند های قبلا ثبت شده دارید. ثبت برند به شما کمک می کند که سایرین از اسم محصول و اعتبار شما نتوانند استفاده کنند و همچنین محصول یا شرکت شما را از دیگران متمایز می کند و باعث شناخت بیشتر محصولات شما می شود. برای این کار شما می توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید و یا می توانید خود به سایت اداره مالکیت معنوی وارد شوید.

اما داشتن مهارت کافی در بخش جستجوی برند لازم است، به این دلیل که ممکن است در ابتدای استعلام ثبت برند ، شما وجود موارد مشابه تخصصی را نتوانید تشخیص دهید.
همانطور که می دانید برای ثبت برند ابتدا باید دید که این برندی که در نظر داریم آن را به ثبت برسانیم، پیش از این توسط شخص یا شرکت دیگری ثبت شده است یا نه. اگر این برند قبلا توسط کسانی دیگر ثبت شده باشد شما نمی توانید از آن استفاده کنید و آن را مجددا ثبت کنید و وقت شما برای این کار و همین طور هزینه ثبت برند مورد نظر شما هدر خواهد رفت.

اهمیت استعلام برند قبل از ثبت آن

استعلام برند با وجود ساده بودن نیاز به دقت بسیار دارد، به این سبب که در این بخش باید دارای تجربه کافی باشید که بتوانید کمترین شباهت ها را تشخیص داده و تا حدود بسیاری مطمئن شوید که حتی مشابه برند انتخابی شما نیز ثبت نشده است.
جهت استعلام ثبت برند می توانید به مجموعه ی بینش مراجعه کرده یا با شماره تماس های موجود در سایت با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.
استعلام ثبت برند و لوگو کاملا نیازمند مهارت کافی می باشد و به همین راحتی نیست زیرا که خیلی از برند هایی که به هنگام استعلام فکر می کردید برای پذیرش مشکلی ندارند، در مرحله ثبت برند خطا خورده و رد می شوند.

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس