عهده دار کار شما هستیم

کسی که قصد تاسیس یک شرکت را دارد مجبور است که برای ثبت شرکت ، ثبت برند و یا اخذ کارت بازرگانی به ادارات و بانک ها برود. خیلی افراد نمی توانند زمان خود را صرف رفت و آمد برای این منظور کنند و ترجیح می دهند این کار را به عهده دیگری واگذار کنند. بنابراین چه خوب است که برای واگذاری هر کار به متخصص آن مراجعه کنند.
موسسات و شرکت هایی هستند که این مسئولیت را به عهده خودشان گرفته اند و با تخصص و تجربه ای که دارند کار ثبت شرکت ، ثبت برند ، اخذ کارت بازرگانی و… را با سرعت بیشتری انجام داده و کار را برای صاحبان شرکت ها سهل و آسان می سازد.


برای ثبت شرکت مدارک مورد نیاز که در قسمت ثبت شرکت ذکر شده را به کارشناسان مربوطه داده و مابقی کار را به ایشان محول می کنید.
در مورد ثبت برند چه حقیقی و چه حقوقی در شرایطی که در تصویر علامت یا نام مورد نظر شما لاتین قرار داده شده باشد ،ارائه ی کارت بازرگانی الزامی خواهد بود.
ثبت برند حقیقی ، به نام شخص و ثبت برند حقوقی به نام شرکت انجام می شود. مدارک لازم برای ثبت حقیقی و حقوقی متفاوت است. برای شخص حقیقی تمامی مدارک باید به اسم فرد و مربوط به کار های مد نظر باشد و برای شخص حقوقی تمامی مدارک و مجوزها باید به نام شرکت باشد و طبقه ی درنظر گرفته برای ثبت باید در موضوع شرکت نوشته شده باشد.
کارت بازرگانی هم که به منظور واردات کالا از دیگر کشورهاست امکان دارد به دو صورت برای شخص حقیقی و برای شخص حقوقی اخذ گردد. مدارک مورد نیاز برای اخذ کارت بازرگانی نیز به طور کامل در بخش کارت بازرگانی ذکر شده است.
شرکت های ثبتی بسیاری از وظایف دیگر را نیز انجام می دهند

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس