چه رتبه ای بگیریم؟

چه رتبه ای بگیریم؟

لازم است بدانید که رتبه بندی می تواند مختص دستگاه های دولتی، کارمندان، خدمات ارگان های دولتی یا خصوصی، بخش های اداری، قضایی، پزشکی و …باشد.
با توجه به سوابق کاری و تحصیلی، اصول و قوانین خاص مربوط به کار و حرفه و… هر کدام رتبه بندی می شوند و رتبه هایی را کسب می کنند.
با توجه به نتایج ارزیابی یا همان رتبه بندی ، رتبه ای بین عدد ۱ تا ۵ برای شرکت ها در نظر گرفته می شود.
رتبه ی 1 بالاترین و بهترین رتبه است و بالطبع 5 آخرین رتبه می باشد، تمام شرکت ها در تلاش اند تا به رتبه ی 1 برسند.
شرکت ها باید ارزش رتبه بندی را بدانند زیرا اکثرا کارفرماها بدون داشتن رتبه بندی، حاضر به همکاری با آن ها نیستند.

دسته بندی شرکت ها

شرکت ها برای رتبه بندی به دو گروه تقسیم می شوند. شرکت هایی که ثبت شرکت پیمان کاری دارند و شرکت های مشاوره ای، نکته ی بسیار مهم در مورد رتبه بندی این است که شرکت های پیمانکاری و مشاوره ای برای این که بتوانند قرار دادهای بزرگ و طولانی مدت با سازمان های بزرگ دولتی ببندند نیاز به اخذ رتبه و گرید خوب دارند.
در مورد شرکت های پیمانکاری بر مبنای میزان سابقه آن ها، توان مدیریتی و مالی و هم چنین تعداد افراد کارشناس فعال در سازمان، رتبه هایی بین ۱ الی ۵ داده می شود و برای شرکت های مشاوره ای در این زمینه رتبه هایی در بین ۱ الی ۳ صادر می گردد.

پیشنهاد ویژه

اگر به دنبال کسی هستید که بتواند رتبه بندی انجام دهد و شما را به سمت موفقیت هدایت کند ثبت بینش بهترین انتخاب شماست این مجموعه همواره در تلاش است تا نیازهای شما از جمله رتبه بندی ، ثبت شرکت، ثبت برند را انجام دهد.
شماره تماس: ۸۸۷۵۵۳۰۷
آدرس: اشرفی اصفهانی – بالاتر از فلکه دوم صادقیه – ابتدای جلال آل احمد – پلاک ۴۱۷ – طبقه ۲ – واحد ۳

اشتراک گذاری

دیدگاه خود را وارد نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


شماره تماس